Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí

16·12·2016
L’actualitat en
07 dies
Notícies
Josep A. Planell defensa al Parlament l’impacte i la rendibilitat social de la UOC
El rector sosté que el gran repte de futur de la universitat és avançar-se
a les necessitats educatives de la societat
La doble cara dels fans: grans consumidors però molt crítics

Els seguidors de Star Wars decidiran si l'última estrena de la saga acaba sent un èxit o no

Els videojocs reforcen les relacions familiars

Un de cada tres pares comparteixen aquest tipus de jocs amb els seus fills

Els joves, els més fràgils als jocs d'apostes online

La vulnerabilitat dels nadius digitals a aquests productes es deu a la seva accessibilitat

Més notícies
entrevista
Entrevista a Andrea Ropero
Periodista i presentadora de laSexta Noche
“És un error condicionar el 100% del contingut d'un programa a l'audiència”
Més entrevistes
Sabies que...
La UOC i l’Escola d’Administració Pública de Catalunya impulsen un Màster en Direcció Pública per a directius dels sectors públic i privat.
La Universitat forma a funcionaris colombians en seguretat informàtica i gestió pública electrònica gràcies a un Programa de les Nacions Unides.
En capítols anteriors
El big data vol millorar
l'educació
L'anàlisi de les dades massives permet caminar cap a una personalització del procés d'aprenentatge
[7 dies] 09·12·2016
Dona i discapacitada: doble discriminació
Només un 25% de les persones actives amb discapacitat treballa i dels contractes signats un 39% corresponen a dones
[7 dies] 02·12·2016
Altres números
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa
Av. Tibidabo, 39-43 · 08035 Barcelona
93 253 23 00
Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.