Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí

05·01·2017
L’actualitat en
07 dies
notícia destacada
Estratègies per a superar les addiccions al mòbil
Les psicopaTIClogies és la notícia més llegida de UOC News del 2016, la segueixen el model universitari 3+2 i el secret de les apps gratuïtes
La UOC és la segona en línia en espanyol del món

Per a la consultora Hamilton és la segona mundial de formació online de parla hispana

El 'negoci' de revendre els regals de
Nadal

Plataformes com Wallapop fomenten la reutilització
d'objectes però també el consum

Quines habilitats desenvolupen els jocs?

Les titelles ajuden a treballar les emocions i la pilota a millorar la coordinació

Més notícies
entrevista
Entrevista a Santiago Barrera
Secretari del Consell Nacional d'Educació, Treball i Producció a l'Argentina
“Només un 25% dels universitaris argentins acaba els estudis”
Més entrevistes
Sabies que...
La UOC ofereix 29 titulacions entre graus, postgraus o màsters en col·laboració amb altres universitats o entitats.
La Universitat té 43 grups que fan recerca en àrees com Ciències Socials, TIC, Ciències de la Salut o Arts i Humanitats.
En capítols anteriors
Quadrivia: el primer trivial per a universitaris
La UOC crea una aplicació pionera en l'àmbit educatiu perquè els universitaris puguin aprendre jugant
[7 dies] 23·12·2016
Planell defensa l'impacte i la rendibilitat social de la UOC
El rector sosté al Parlament que el repte de futur de la Universitat és avançar-se a les necessitats educatives de la societat
[7 dies] 16·12·2016
Altres números
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa
Av. Tibidabo, 39-43 · 08035 Barcelona
93 253 23 00
Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.