Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí

13·01·2017
L’actualitat en
07 dies
Impressores 3D per a menús sense gluten
Els nous dispositius, aliats per a les persones amb al·lèrgies alimentàries o intoleràncies, permetran controlar els ingredients
Creix la demanada del turisme gai amb fills

El col·lectiu LGTB mou més del 10% del volum total de turistes al món

El mentor, clau per a la competitivitat de l'empresa

El mentoring impulsa el traspàs de
coneixement intergeneracional

El pressupost de la UOC creix un 10% aquest any

Els comptes faran front al creixement sostingut de la universitat

Més notícies
entrevista
Entrevista a Maria Cabrera
Guanyadora del Premi Carles Riba de poesia per La ciutat cansada
«La poesia és música que es fa amb paraules»
Més entrevistes
Sabies que...
La UOC dona accés als videojocs més coneguts de la plataforma Steam als estudiants de l’assignatura Game design com a material d’aprenentatge.
225 estudiants faran proves virtuals seguint un innovador sistema de reconeixement facial que verificarà la seva identitat.
En capítols anteriors
Estratègies per a superar les addiccions al mòbil
Les psicopaTIClogies és la notícia més llegida de UOC News de 2016, la segueix el model universitari 3+2.
[7 dies] 05·01·2017
capitols2
Quadrivia: el primer trivial per a universitaris
La UOC crea una aplicació pionera en l'àmbit educatiu per a que els universitaris puguin aprendre jugant.
[7 dies] 23·12·2016
Altres números
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa
Av. Tibidabo, 39-43 · 08035 Barcelona
93 253 23 00
Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.