Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí

20·01·2017
L’actualitat en
07 dies
notícia destacada
Els exàmens no serveixen per a aprendre
És el mètode d'avaluació més utilitzat, però el menys valorat
pels estudiants per al desenvolupament de competències
Estratègies per influir
en el cap

El 50% de les persones que canvien de feina ho fan per la mala relació amb el seu superior. Els experts proposen tres tàctiques -les racionals, les toves i les dures- per a millorar el vincle.

La internet de les coses, vulnerable als ciberatacs

El 2020 al món hi haurà 50.000 milions de dispositius intel·ligents amb connexió Wi-Fi. SmartTV i rellotges, entre altres, són una via d'entrada fàcil per als pirates informàtics.

Més notícies
entrevista
Entrevista a Xavier Escales
Country manager d'ASICS a Espanya i Portugal
«L’objectiu no és fer negoci a qualsevol preu, sinó preservar uns valors»
Més entrevistes
Sabies que...
El 92% dels gairebé 60.000 graduats de la UOC treballa i un 82% té una feina relacionada amb els estudis que ha cursat.
La seguretat i confidencialitat a la xarxa, les transformacions urbanes i la internet de les coses són alguns dels camps de recerca de la Universitat.
En capítols anteriors
Impressores 3D per a menús sense gluten
Els nous dispositius, aliats per a les persones amb al·lèrgies o intoleràncies, permetran controlar els ingredients
[7 dies] 13·01·2017
capitols2
Estratègies per a superar les addiccions al mòbil
Les psicopaTIClogies és la notícia més llegida de UOC News del 2016, la segueixen el model universitari 3+2
[7 dies] 05·01·2017
Altres números
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa
Av. Tibidabo, 39-43 · 08035 Barcelona
93 253 23 00
Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.