Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí

03·02·2017
L’actualitat en
07 dies
notícia destacada
Facebook vol ser el teu banc i televisió a la carta
La companyia de Mark Zuckerberg celebra el seu 13è aniversari amb el
repte de colonitzar noves línies de negoci
Les habilitats digitals són claus per trobar feina

Cercar i elaborar la informació a la xarxa són competències que demanen les empreses

Com detectar relacions tòxiques entre els joves?

Un 40% de les noies de 16 a 24 anys han patit violència de control d'una exparella

La publicitat s'encomana a l'humor per seduir el públic

Cada cop hi ha més empreses que aposten per la comicitat a l’hora de fer anuncis

Més notícies
entrevista
Entrevista a Israel Rodríguez-Giralt
Director del grup de recerca CareNET de l'IN3 i professor de la UOC
«La llei de la dependència no tenia prou recursos per fer allò que prometia»
Més entrevistes
Sabies que...
Quaranta-quatre colombians estudiaran màsters a la UOC gràcies a un programa de beques impulsat pel govern d'aquest país llatinoamericà.
Els chatbots i la televisió web són dues de les tendències en comunicació d’aquest 2017. En parla la professora Mireia Montaña a la revista COMeIN.
En capítols anteriors
L'assetjador escolar: entre l'angoixa i la crueltat
Un terç dels alumnes de secundària reconeix que ha agredit físicament un company
[7 dies] 27·01·2017
Els exàmens no serveixen per a aprendre
És el mètode d'avaluació més utilitzat, però el menys valorat pels estudiants per al desenvolupament de competències
[7 dies] 20·01·2016
Altres números
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa
Av. Tibidabo, 39-43 · 08035 Barcelona
93 253 23 00
Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.