L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
10.02.2017
Notícies
L'analfabetisme emocional augmenta el consum de tranquil·litzants entre els joves
Es dobla en deu anys l'ús d'aquests fàrmacs entre la població dels 15 als 34 anys, que passa del 5% al 12%
Com es pot prevenir i reinserir el pedòfil?

Experts en criminologia debaten sobre programes per a encarar la delinqüència sexual

Les depeses hipotecàries: un abús per al client?

Les sentències del Tribunal Suprem i de la Unió Europea permetran reclamar la seva devolució

El 16% dels matrimonis espanyols són interculturals

Les famílies mixtes han d'aprendre a conviure amb els prejudicis culturals i el plurilingüisme a la llar

Entrevista a María José Lemaitre

Directora executiva de la xarxa internacional d'universitats CINDA

«Una universitat de qualitat és fidel a si mateixa i respon a les necessitats del seu entorn»
Sabies que...
La UOC coordina un projecte europeu per a millorar les competències per a l'ocupació juvenil i l'emprenedoria.
Es ratifica el conveni amb l’Organització Mundial del Turisme per oferir el màster d'Estratègia i Gestió Sostenible de les Destinacions Turístiques.
En capítols anteriors
Facebook vol ser el teu banc i televisió a la carta

La companyia de Mark Zuckerberg celebra el seu 13è aniversari amb el repte de colonitzar noves línies de negoci

[7 dies] 03·02·2017
capitols2
L'assetjador escolar: entre l'angoixa i la crueltat

Un terç dels alumnes de secundària reconeix que ha agredit físicament un company

[7 dies] 27·01·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.