L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
17.02.2017
La UOC beca refugiats perquè puguin estudiar
La Universitat participarà en la manifestació de dissabte a favor de
l’acollida d'aquest col·lectiu que es fa a Barcelona
La meva parella
és una
aplicació

Les plataformes per a suplir la falta de xicot poden ser un risc per als usuaris amb baixa autoestima

Decàleg
per a escollir
la millor
escola

La ubicació, el projecte educatiu, la feina dels mestres són aspectes claus a l'hora de fer una bona elecció

Gènere i poder: per què no hi ha dones directives?

Els experts demanen millorar la conciliació i la feina i vetllar per l'equitat en els processos d'ascens

Entrevista a Mireia Fernández-Ardèvol

Experta en comunicació mòbil, gent gran i TIC de la UOC

«La gent gran és la que més adopta la tecnologia mòbil»
Sabies que...
Una recerca de la UOC i l'Open University impulsarà la valoració de l'educació online en els rànquings universitaris.
La UOC i el magazine Catorze posen en marxa Poesia dibuixada, una iniciativa cultural que difon poemes catalans a la xarxa en format multimèdia.
En capítols anteriors
Augmenta el consum de tranquil·litzants

Es dobla en deu anys l'ús d'aquests fàrmacs entre la població dels 15 als 34 anys, que passa del 5% al 12%.

[7 dies] 10·02·2017
capitols2
Facebook vol ser el teu banc i la teva televisió a la carta

La companyia de Mark Zuckerberg celebra el seu tretzè aniversari amb el repte de colonitzar noves línies de negoci

[7 dies] 03·02·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00 gpremsa@uoc.edu news.uoc.edu
De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.