L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
24.02.2017
Què es veurà (i què no) al Mobile
L'ús de la ceràmica, les pantalles 4K o l'escàner d'iris són algunes de les tendències en mòbils per a aquest 2017
Sis start-ups pioneres
de la UOC,
al 4YFN

Es presentaran iniciatives innovadores en gestió empresarial i en videojocs de realitat virtual

Un 8% de la població pateix una malaltia minoritària

Dimarts és el dia mundial d'aquest tipus de patologies, que triguen cinc anys a diagnosticar-se

Com es
prepara
la gala
dels Oscars?

L'esdeveniment més mediàtic del cinema triga un any a organitzar-se i posa el focus en el guió

Entrevista a Dani Cabezas

Autor del llibre La revolución silenciosa

«A Espanya sembla que si et mous amb bicicleta és perquè no et pots permetre comprar un cotxe»
Sabies que...
Tres projectes obtenen ajuts RecerCaixa per a investigar nous models d'aprenentatge i la participació ciutadana en l'àmbit de la salut.
La segona edició del campionat universitari de videojocs, que
coordina la UOC, se celebrarà de març a maig.
En capítols anteriors
La UOC beca refugiats perquè puguin estudiar

És un programa pilot perquè cursin idiomes en línia que s'ampliarà, en una segona fase, a titulacions universitàries

[7 dies] 17·02·2017
capitols2
Augmenta el consum de tranquil·litzants

Es dobla en deu anys l'ús d'aquests fàrmacs entre la població dels 15 als 34 anys, que passa del 5% al 12%

[7 dies] 10·02·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00 gpremsa@uoc.edu news.uoc.edu
De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.