L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
03.03.2017
Notícies
El currículum anònim supera (només) la primera prova contra la discriminació laboral
El govern espanyol treballa amb diverses empreses la implantació de la mesura per reduir la bretxa salarial de 7.000 euros l'any entre homes i dones
El llegat digital: decidir com
morir a la
xarxa

Catalunya aprova una llei pionera que permet designar un hereu que gestioni el patrimoni d'internet del difunt

Com
negociar
amb èxit amb
un asiàtic?

Elaborar una estratègia a llarg termini, prioritzar el benefici col·lectiu i no gesticular són algunes de les claus

Apps de salut,
a prova
amb 250
pacients

Un estudi de la UOC avaluarà la introducció de les aplicacions com a element de reforç en el sistema sanitari

Entrevista a Albert Sangrà

Director de la Càtedra UNESCO d'Educació i Tecnologia per al Canvi Social

«Els resultats que s'obtenen de l'educació en línia són equivalents o superiors als de la presencial»
Sabies que...
Els estudiants obtindran certificats d’anglès Preliminary, First, Advanced i Proficiency gràcies a un acord amb Cambridge English Language Assessment.
El compliment de les expectatives, la millora de les competències i el pla d'estudis són els aspectes que més valoren els graduats de la Universitat.
En capítols anteriors
Què es veurà (i què no)
en el Mobile

L'ús de la ceràmica, les pantalles 4K o l'escàner d'iris són algunes de les tendències en mòbils per a aquest 2017

[7 dies] 24·02·2017
capitols2
La UOC beca refugiats perquè puguin estudiar

És un programa pilot perquè cursin idiomes en línia que s'ampliarà, en una segona fase, a titulacions universitàries

[7 dies] 17·02·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.