L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
10.03.2017
Només un 10% dels informàtics són dones
Un estudi de la UOC alerta que les noies infravaloren les seves
capacitats en tecnologia i matemàtiques
El mòbil i la xarxa wifi, una amenaça per a la salut

El Consell d'Europa recomana evitar les radiacions generades per dispositius tecnològics

Les empreses volen hackers per a frenar els crackers

Una companyia espanyola rep de mitjana cent atacs a l'any i un de cada tres al mes és efectiu

Els avis,
les noves estrelles de

L'ús d'internet
entre els majors
de 55 anys ha augmentat un 96%
des del 2010

Entrevista a Pilar Jericó

Empresaria, escriptora i coach laboral

«Els treballadors amb talent no es retenen a cop de talonari, sinó de salari emocional»
Sabies que...
La 5a edició del HackForGood reuneix més d'un centenar de hackers a 14 ciutats espanyoles per idear solucions tecnològiques a problemes socials.
Geomotion Games es dedica a la creació de videojocs a través de la geolocalització. És una de les start-ups de la Universitat presentada al 4YFN.
En capítols anteriors
El currículum cec (només) minimitza la bretxa laboral

L'Estat treballa per implantar la mesura i reduir la diferència salarial entre homes i dones que és de 7.000 euros a l'any

[7 dies] 03·03·2017
capitols2
Què es veurà (i què no) al Mobile

L'ús de la ceràmica, les pantalles 4K o l'escàner d'iris són algunes de les tendències en mòbils per a aquest 2017

[7 dies] 24·02·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.