L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
17.03.2017
Notícies
L'estimulació cerebral no invasiva, nova via per a tractar l'obesitat, l'anorèxia i la bulímia
Una recerca dels estudis de Salut de la UOC investiga com aquesta
tècnica pot reduir la gana i el desig per menjar
No saber què estudiar
estressa els joves

Els pedagogs recomanen escollir els estudis amb temps i amb el suport de la família

Quin dret té l'empresa sobre el teu compte de Twitter?

Els experts adverteixen que la llibertat d'expressió no empara l'empleat per publicar el que pensa

Desmotivació i mal de cap, efectes de dormir poc

L'hora d'anar al llit dels nens s'ha endarrerit 30 minuts des de 1985 i ara descansen una mitjana de 9,8 hores

Entrevista a Helena García

Ballarina professional i estudiant del grau de Dret

«El model educatiu en línia obliga a tenir constància, i això permet obtenir bons resultats»
Sabies que...
Quatre graus, quinze màsters i tres cicles superiors d'FP, entre la nova oferta acadèmica que començarà el curs 2017-18.
El professor universitari considera l'ensenyament en línia participatiu i ràpid, segons un estudi de la UOC fet a un miler de docents.
En capítols anteriors
Només un 10% dels informàtics són dones

Un estudi de la Universitat alerta que les noies infravaloren les seves capacitats en tecnologia i matemàtiques

[7 dies] 10·03·2017
capitols2
El currículum cec només maquilla la bretxa salarial

El govern espanyol treballa en la implantació de la mesura per reduir la discriminació de sou entre homes i dones

[7 dies] 03·03·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.