L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
24.03.2017
Notícies
Tuberculosi: 100.000 infectats nous cada any a Espanya, el 80% sense diagnosticar
Catalunya i Galícia són les úniques regions que tenen un pla de detecció i control específic de la malaltia
L'aigua de l'aixeta és tan saludable com l'envasada

Professors de
Ciències de la Salut desmunten creences populars d'aquest
bé bàsic

Les heroïnes de l’animació continuen sent masclistes

Tot i ser les protagonistes, els personatges masculins parlen el triple en les produccions de Disney

Uns 3.500 universitaris participen en el projecte TeSLA

La segona prova
pilot verifica la identitat
dels alumnes de
set universitats europees

Entrevista a Stella Firinu

Advocada i estudiant italiana de la UOC

«No som nosaltres els qui triem un idioma, sinó que és ell qui ens escull i enamora»
Sabies que...
La UOC i Rosa Sensat oferiran el postgrau Avaluar per a Aprendre, que posarà el focus en com es milloren els processos d’avaluació per competències
Èxit de les dues primeres edicions dels MOOC de Business Intelligence i Big Data de la UOC a Iberoamèrica, amb prop de 50.000 inscripcions.
En capítols anteriors
Nova via per a tractar l'obesitat i l'anorèxia

L'estimulació cerebral no invasiva s'apunta com una nova teràpia per a tractar trastorns alimentaris

[7 dies] 17·03·2017
capitols2
Només un 10% dels informàtics són dones

Un estudi de la Universitat alerta que les noies infravaloren les seves capacitats en tecnologia i matemàtiques

[7 dies] 10·03·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.