L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
31.03.2017
200.000 apps de salut, pendents de diagnòstic
La Comissió Europea fa més de tres anys que treballa per a establir criteris de qualitat comuns per a aquestes aplicacions
Tornar a la feina després de ser mare genera ansietat

Acceptar que el nadó estarà bé i que altres persones el poden cuidar facilita la reincorporació laboral

Una nova tecnologia estalvia energia a les xarxes

El programa evita la sobrecàrrega de dades en les comunicacions mòbils de les smart cities

Un tractament redueix el dolor abdominal recurrent

La plataforma online millora la qualitat de vida dels nens i adolescents afectats per aquesta dolència

Entrevista a Irene Savio i Leticia Álvarez

Periodistes i autores del llibre 'Mi nombre es refugiado' (Editorial UOC)

«Vam sentir vergonya, ràbia i tristesa de veure com
es tractaven els refugiats»
Sabies que...
La UOC i l'OMS impulsen el control de les malalties tropicals de la pell als països africans de la Mediterrània.
El rector, Josep A. Planell, és el nou president de la Comissió de Recerca i Transferència de Coneixement del Consell Interuniversitari de Catalunya.
En capítols anteriors
Tuberculosi: 100.000 infectats nous a l'any

Catalunya i Galícia són les úniques regions que tenen un pla de detecció i control específic de la malaltia

[7 dies] 24·03·2017
Nova via per a tractar l'obesitat i l'anorèxia

L'estimulació cerebral no invasiva s'apunta com una nova teràpia per a combatre trastorns alimentaris

[7 dies] 17·03·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.