L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
07.04.2017
Desenvolupen un fàrmac contra el Parkinson que podria aturar els seus efectes
La UOC i l'Hospital Carlos III de Madrid treballen en el medicament que frenarà afectacions cognitives de la malaltia com la memòria o el raonament
El Brexit no espanta els turistes britànics

Es preveu una bona Setmana Santa, amb el Regne Unit com un dels principals països emissors

Fer exercici a la feina millora la productivitat de les empreses

Els treballadors que fan esport junts se senten més compromesos i són més creatius i innovadors

Nova aplicació per a aprendre idiomes en format Trivial

És la segona app que crea la Universitat per a proporcionar nous recursos d'aprenentatge

Entrevista a Eduardo Guillot

Autor de Sueños eléctricos. 50 películas fundamentales de la cultura rock

«La història del rock espanyol en el cinema
 és el relat d'una frustració»
Sabies que...
Els nens volen ser youtubers i bloguers. Aquesta és una de les conclusions del seminari de la UOC sobre les marques que treballen amb influencers.
Hem renovat UOCNews, el canal de notícies de la Universitat. L'espai projecta l'expertesa del professorat, la recerca i la innovació i l'impacte social.
En capítols anteriors
200.000 apps de salut, pendents de diagnòstic

La Comissió Europea fa més de tres anys que treballa per a establir criteris de qualitat comuns per a aquestes aplicacions

[7 dies] 31·03·2017
capitols2
Tuberculosi: 100.000 infectats nous a l'any

Catalunya i Galícia són les úniques regions que tenen un pla de detecció i control específic de la malaltia

[7 dies] 24·03·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.