L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
12.04.2017
Enganxats al glutamat
La indústria alimentària augmenta un 1.500% la producció d’aquest additiu en 40 anys passant de les 200.000 tones als 3.000.000
Els homes gasten un 40% més en compres online

Desembutxaquen 130 euros al mes mentre que les dones
n'inverteixen de mitjana 92

L’ús de la bici a Barcelona s’ha doblat en 10 anys

El compromís polític és clau perquè aquests vehicles substitueixin els cotxes a les grans ciutats

Neix un màster sobre la qualitat de l'educació superior

La UOC i l'AQU impulsen la formació, pionera a Espanya, que comença
a l'octubre

Llorenç Andreu Barrachina

Psicopedagog

«Si millores la manera d’ensenyar als infants amb dificultats, també afavoriràs els que no les tenen»
Sabies que...
El Festival de Sitges i la Universitat impulsen un màster de cinema fantàstic i ficció contemporània que s'impartirà el curs 2017-18
Ja es pot jugar a l'aplicació Quadrivia per assignatures. És un trivial pioner dirigit a universitaris que s’ha descarregat més de 3.500 cops.
En capítols anteriors
Nou fàrmac per aturar els efectes del Parkinson

La UOC i l'Hospital de Sant Pau treballen en el medicament que frenarà afectacions cognitives de la malaltia

[7 dies] 07·04·2017
200.000 apps de salut, pendents de diagnòstic

La Comissió Europea fa més de tres anys que treballa per a establir criteris de qualitat comuns per a aquestes aplicacions

[7 dies] 31·03·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.