L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
21.04.2017
La baixa menstrual, una mesura que
discrimina les dones
Itàlia debat l'aplicació d'aquesta llei que segons els experts en dret
laboral pot perjudicar la contractació femenina
Fixar una edat per aprendre a llegir és frustrar els nens

Els psicopedagogs
i neuròlegs recomanen respectar la
maduració cerebral
de l'infant

Un 75% de la gent té ansietat a l'hora de parlar en públic

La claredat, l'atracció i la persuasió del discurs són les tres tècniques per a vèncer la glossofòbia

Neix un catàleg de llavors
en perill d'extinció

El registre, impulsat per cinc universitats i en format Wikipedia, ja compta amb més de 1.500 plantes

Laia Puig

Violoncel·lista professional i pedagoga al Conservatori del Liceu

«Un bon mestre és el que és capaç d'entendre la psicologia i les necessitats de cada alumne»
Sabies que...
El projecte Poesia dibuixada de la UOC s'emet cada nit d’aquesta setmana al Tria 33, amb poemes com Faràs dos trucs i t’obriré la porta
‘El poder públic ha de controlar els mitjans?’ serà el tema que enfrontarà dialècticament els diversos equips en la Lliga de Debat Universitària.
En capítols anteriors
Enganxats al glutamant, un additiu que està al menjar

La indústria alimentària augmenta un 1.500% la producció d'aquest component en els darrers 40 anys

[7 dies] 12·04·2017
Desenvolupen un nou fàrmac contra el Parkinson

La UOC i l'Hospital Sant Pau treballen en el medicament que frenarà afectacions cognitives de la malaltia

[7 dies] 07·04·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.