L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
28.04.2017
Empresaris o fabricants, qui ha de pagar la cotització dels robots?
En les propers vint anys el 12% dels treballadors espanyols estaran en risc de ser substituïts per un robot, segons l'OCDE
El pla
antibullying
d'Ensenyament, a examen

Psicòlegs i criminòlegs alerten que s’ha de dotar de recursos i d’assessorament especialitzat

Les xarxes socials, propietàries de les nostres fotos

Els usuaris cedeixen els drets de propietat intel·lectual del que pengen sense ser-ne conscients

Les colònies fan guanyar autonomia als nens

Enfortir les relacions amb els amics és un altre dels beneficis per als infants que van a convivències

Entrevista a Filippo Di Stefano

Artista del Cirque du Soleil i estudiant del grau de Comunicació

«Vaig començar un curs d'acrobàcies aèries per diversió, i ara tinc el meu propi espectacle»
Sabies que...
La UOC lidera la Xarxa d’Excel·lència en Enginyeria del Programari, que compta amb la participació de grups de recerca de deu universitats de l'Estat.
Investigadors de la UOC i la URV desenvolupen un sistema que oculta automàticament la informació confidencial de documents.
En capítols anteriors
La baixa menstrual discrimina les dones

Itàlia debat l'aplicació d'aquesta llei que segons els experts en dret laboral pot perjudicar la contractació femenina

[7 dies] 21·04·2017
capitols2
Enganxats al glutamat, un additiu que està al menjar

La indústria alimentària augmenta un 1.500% la producció d'aquest component en els darrers 40 anys

[7 dies] 12·04·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.