L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
05.05.2017
El cotxe del futur: autòmat, connectat
i de lloguer a la carta
Experts en urbanisme i internet de les coses afirmen que el vehicle sense conductor és un mercat que no té competència
Monedes digitals per frenar els bitcoins

Els economistes auguren que en el futur es passarà de moneda especulativa a la de canvi

Dos de cada tres becaris
no estan remunerats

Guanyar experiència i debutar en el mercat laboral compensen els greuges d'aquest col·lectiu

Les dietes sense gluten augmenten el risc de diabetis

Experts en salut alerten que també  poden provocar
un desequilibri nutricional

Entrevista a August Corrons

Professor i membre del Congrés Internacional de Moneda Social

«La moneda social complementa l'euro; ni el
substitueix, ni en busca la desaparició»
Sabies que...
La UOC reunirà, per primer cop a l'Estat, 300 experts internacionals en un fòrum sobre moneda social que se celebrarà del 10 al 14 de maig.
Els millors equips de les universitats catalanes es disputaran el primer lloc de la competició d'eSports que organitza la UOC aquest cap de setmana.
En capítols anteriors
Empresaris o fabricants: els robots han de cotitzar?

En les propers vint anys el 12% dels treballadors espanyols estaran en risc de ser substituïts per màquines

[7 dies] 28·04·2017
capitols2
La baixa menstrual discrimina les dones

Itàlia debat l'aplicació d'aquesta llei que segons els professors en dret laboral pot perjudicar la contractació femenina

[7 dies] 21·04·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.