L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
12.05.2017
Els algoritmes t'adjudiquen la hipoteca,
les assegurances i els impostos
Els experts reclamen transparència i responsabilitat en l’elaboració
d'aquestes fórmules matemàtiques
El 80% dels pares no alerten els fills dels perills de la xarxa

Els joves tenen una baixa percepció del risc quan naveguen

Creix en set punts el consum de contingut legal a internet

Expertes de la UOC veuen un trencament d'hàbits en els usuaris

Augmenta un 30% el nombre d'espanyols que consulten el doctor Google

El 2016 van recórrer al cercador un 49% dels internautes

Entrevista a Enric Puig-Punyet

Doctor en filosofia i creador de l'Institut Internet

«A internet tot ha desembocat en la lluita i la necessitat d'aconseguir reconeixement»
Sabies que...
Universitats llatinoamericanes i espanyoles analitzaran a Barcelona els reptes de l'ensenyament superior i de la recerca en l'era digital.
Professorat voluntari d'Informàtica ensenyarà a programar de manera lúdica i senzilla nens d'entre vuit i dotze anys aquest dissabte a Terrassa i Salt.
En capítols anteriors
El cotxe del futur: autòmat, connectat i de lloguer

Experts en urbanisme afirmen que el vehicle sense conductor és un mercat que no té competència

[7 dies] 05·05·2017
Qui ha de pagar la cotització dels robots?

El 12% dels treballadors espanyols estaran en risc de ser substituïts per robots en els propers vint anys

[7 dies] 28·04·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.