L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
19.05.2017
El 70% dels adolescents espanyols pateix
si no té connexió a Internet
Sociòlegs assenyalen que la felicitat que produeix la hiperconnexió "és un miratge" i que provoca una reducció de la qualitat en les relacions socials
Els graus de
dos anys s'estrenen
a Europa

Costaran el mateix que les carreres de tres anys, però els estudiants tindran menys vacances

Les sardines i els iogurts mantenen jove el cervell

Experts en salut identifiquen quins aliments combaten el deteriorament cognitiu al llarg de la vida

L'emprenedor espanyol busca deixar una herència als fills

Una recerca de la UOC conclou que el xinès vol fer història i l’americà, aconseguir resultats immediats

Entrevista a M. Cristina Barrero

Estudiant de la Universitat Uniminuto de Bogotà i professora de primària

«Com a docents hem de canalitzar el coneixement tecnològic dels alumnes cap a un ús ètic»
Sabies que...
La UOC lliura la Medalla d'Honor a Gabriel Ferraté, el seu rector fundador, en un acte al Palau de la Generalitat presidit per Carles Puigdemont.
La universitat perd el monopoli del coneixement i els estudiants guanyen poder de decisió en l'aprenentatge; conclusions d'un seminari internacional.
En capítols anteriors
Els algoritmes t'adjudiquen la hipoteca i els impostos

Els experts reclamen transparència i responsabilitat en l’elaboració
d'aquestes fórmules matemàtiques

[7 dies] 12·05·2016
El cotxe del futur: autòmat, connectat i de lloguer

Urbanistes afirmen que el vehicle sense conductor és un mercat que no té competència

[7 dies] 05·05·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.