L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
26.05.2017
Hidratar-se quan es fa esport prevé lesions
Els experts aconsellen amb motiu del Dia Mundial de la Nutrició, que se celebra aquest diumenge, beure més de mig got d'aigua cada 20 minuts
Puigdemont lliura la medalla d'Honor a Ferraté

Més de 200 persones participen en l'acte d'homenatge al
rector fundador de
la UOC

Les millores urbanístiques fomenten la gentrificació

Fer promocions públiques d'habitatge de lloguer és un dels factors que ajuden a mitigar el fenomen

La societat invisibilitza el patiment amb medicaments

Educadors socials
alerten que la psicologia positiva converteix en impopular el sofriment

Entrevista a Gabriel Ferraté

Rector fundador de la UOC

«La UOC democratitza l'accés a la formació»
Sabies que...
Alumnes de l'escola Solc de Barcelona que reflexionen sobre la seva educació formen la iniciativa guanyadora del Premi d'Innovació UOC Baldiri Reixac.
El turista gastronòmic gasta 90 euros diaris en àpats a l'Estat. Experts en gastronomia i turisme en parlaran aquest dissabte a Tossa en un congrés.
En capítols anteriors
El 70% dels adolescents pateix sense Internet

Sociòlegs assenyalen que la felicitat que
els produeix la hiperconnexió "és un miratge"

[7 dies] 19·05·2016
Els algoritmes t'adjudiquen la hipoteca i els impostos

Els experts reclamen transparència i responsabilitat en l’elaboració
d'aquestes fórmules matemàtiques

[7 dies] 12·05·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.