L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
02.06.2017
La fórmula per a aprovar la selectivitat
Els psicopedagogs aconsellen planificar, comprendre, repassar,
descansar i gestionar l’ansietat per superar amb èxit la prova
El 50% dels catalans consumeix menjar ecològic

A Espanya la compra d’aquests aliments s’ha incrementat un 24% en un any i mou 1.500 milions d’euros

El luxe de segona mà, el consol de la
classe mitjana

El perfil de comprador són dones, que gasten 500 euros l’any i que compren complements i bellesa

Els festivals
de música
punxen
a Catalunya

Els catalans que han assistit a aquests esdeveniments ha baixat del 17% l'any 2014 al 14% el 2015

Entrevista a Lluís Pastor

Director de l'eLearn Center de la UOC

«L'aprenentatge en línia patirà constants disrupcions en els propers 20 anys»
Sabies que...
La UOC lidera l'U-Ranking de la Fundació BBVA i l'Ivie al ser la universitat de tot l'Estat capdavantera en l'ocupabilitat dels seus estudiants.
La Universitat lidera una investigació per a adaptar les aules dels centres educatius a les noves metodologies i necessitats de professors i alumnes.
En capítols anteriors
Hidratar-se quan es fa esport prevé lesions

Els experts aconsellen beure més de mig got d'aigua cada 20 minuts per evitar dolors musculars i articulars

[7 dies] 26·05·2017
capitols2
El 70% dels adolescents pateix sense Internet

Sociòlegs assenyalen que la felicitat que
els produeix la hiperconnexió "és un miratge"

[7 dies] 19·05·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.