L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
09.06.2017
El 28% dels graduats estan sobreeducats per al mercat laboral català
El treball en equip, el domini d’idiomes i l’ús de les TIC, entre les competències més valorades per les empreses competitives
La realitat virtual alenteix els efectes de l'Alzheimer

L'aplicació d'aquestes tècniques pot ajudar els pacients en etapes primerenques de la malaltia

Per què triomfen els reptes virals en les xarxes socials?

La finalitat solidària, les etiquetes positives i les dinàmiques de treball en grup són la clau del seu èxit

Entrevista a Cristina Melcior

Estudiant del màster d'Aplicacions Multimèdia i finalista de l'SpinUOC

«Dibuixar és la millor manera de recordar conceptes
i resoldre problemes»
Sabies que...
Investigadors i gent gran analitzaran les conclusions del primer estudi acadèmic sobre l’habitatge col·laboratiu per a sèniors (cohousing) a Espanya.
Els estudiants baten el rècord de descàrregues digitals de la Biblioteca, amb més de 900.000 recursos electrònics baixats durant el 2016.
En capítols anteriors
La fórmula per a aprovar
la selectivitat

Els psicopedagogs aconsellen planificar, comprendre, descansar i gestionar l’ansietat per superar amb èxit la prova

[7 dies] 02·06·2017
capitols2
Hidratar-se quan es fa esport prevé lesions

Els experts aconsellen beure més de mig got d'aigua cada 20 minuts per evitar dolors musculars i articulars

[7 dies] 26·05·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.