L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
23.06.2017
Com gestionar les vacances dels nens?
Els psicòlegs infantils recomanen que els menors passin temps d'oci en
família i, alhora, tinguin estones per aprendre avorrir-se
Les dones vídues no volen tornar-se a casar

La pèrdua d'independència i el retorn als rols tradicionals de parella, els principals motius

Només un 7% de les petites empreses teletreballen

Reduir l'estrès i incrementar la productivitat són alguns dels beneficis que aporta l'e-treball

Com es pot combatre el discurs de l'odi a la xarxa?

Internet i les xarxes socials enregistren el major nombre d'incidents xenòfobs i islamòfobs

Entrevista a Manuel Armayones

Director de desenvolupament de l'eHealth Center de la UOC

«El nou centre de salut digital contribuirà a
cobrir les necessitats reals de la gent»
Sabies que...
Investigadors de la Universitat desenvolupen una tecnologia que permet detectar la manipulació i la distribució il·legal d'imatges, àudio o vídeo.
El catedràtic de Sociologia de la UOC Manuel Castells ha estat investit doctor honoris causa en Lletres per la Universitat de Cambridge.
En capítols anteriors
L’emprenedoria
discrimina la dona

Elles troben més dificultats per aconseguir inversió per als seus projectes que els homes i això amplia la bretxa de gènere

[7 dies] 16·06·2017
capitols2
El 28% dels graduats
estan sobreeducats

El treball en equip, el domini d’idiomes i l’ús de les TIC, entre les competències més valorades per les empreses competitives

[7 dies] 09·06·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.