L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
07.07.2017
Notícies
Intel·ligència analítica i idiomes, les competències més buscades pels directius
Altres habilitats que reclama el mercat laboral són coneixements en big data, en ciberseguretat i en tecnologies de la informació i la comunicació
Evitar etiquetes i imperatius, claus per comunicar bé

Els experts també aconsellen prioritzar els missatges en positiu perquè són més fàcils d'entendre

La UOC orienta universitats jornades en elearning

El projecte s'ha dut a terme a cinc institucions educatives i posa èmfasi en la qualitat de l'aprenentatge

El peix blau i l'oli d'oliva, aliats de la pell a l'estiu

Aquests tipus d'aliments minimitzen l'oxidació de les cèl·lules i hidraten l'organisme

Entrevista a Margarita Maura

Estudiant de la UOC i voluntària de l'ONG Flores de Kiskeya

«Haití té la taxa de mortalitat materna més elevada de tot Amèrica i el 80% dels embarassos són d'alt risc»
Sabies que...
La revista ETHE coeditada per la UOC i la Universitat de Los Andes, considerada un referent mundial d'educació per la prestigiosa base de dades Scopus.
La marca sonora de la UOC ha estat nominada als International Sound Awards, els premis d'abast mundial més importants de branding sonor.
En capítols anteriors
La UOC crea l'eHealth Center, el primer de l'Estat

S'especialitzarà en recerca, formació i assessorament i col·laborarà amb referents mundials al Canadà i Noruega

[7 dies] 30·06·2017
capitols2
Com gestionar les vacances dels nens?

Els psicòlegs infantils recomanen que
els menors tinguin estones per
aprendre avorrir-se

[7 dies] 23·06·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.