L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
21.07.2017
La medicina discrimina les dones
Elles tenen set cops més possibilitats que els homes de ser mal diagnosticades i donades d'alta incorrectament en cas d'atac de cor
Jugar a videojocs modifica el cervell

Un estudi revela que l'exposició a aquests jocs augmenta la mida d'algunes regions cerebrals

Els adolescents també han de fer vacances d'internet

Els joves s'han de connectar el mínim a la xarxa i a la nit
tenir el mòbil fora
de l'habitació

Sèries i viatges, el kit d'estiu per practicar idiomes

Els experts també recomanen llegir llibres en la llengua original i triar-los segons el nivell del lector

Entrevista a Jordi Borja

Urbanista i professor emèrit de la UOC

«Els moviments socials no sempre tenen raó, però sempre tenen raons»
Sabies que...
El 37% dels universitaris catalans amb discapacitat estudia a la UOC, segons una guia de la Fundació Universia.
Els estudiants de la UOC són més competitius en TIC, informàtica i pensament crític. Ho recull l'últim estudi de l'AQU sobre la inserció dels graduats.
En capítols anteriors
Alternatives al turisme d'Airbnb

Intercanviar cases i allotjar-se gratuïtament en d'altres a canvi de tenir cura de les mascotes són algunes de les propostes sense cost a l'hora de viatjar

[7 dies] 14·07·2017
capitols2
Els directius busquen candidats amb idiomes

Altres competències que reclama el mercat laboral són coneixements en big data, ciberseguretat i TIC

[7 dies] 07·07·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.