L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
28.07.2017
Invergy, la nova empresa d'inversió en 'start-ups'
La UOC impulsa aquesta iniciativa que apostarà per projectes emprenedors del sector educatiu i les TIC que tinguin impacte social
Tenir amics a la feina millora la productivitat i redueix l'estrès

Les relacions positives en l'entorn laboral també fomenten
la creativitat dels
empleats

Pares o fills: qui ha de decidir les vacances d'estiu?

Psicòlegs infantils recomanen que, tant si es viatja com si no, es passin més estones en família

Els mitjans tradicionals, més influents que els digitals

L'excepció són els lectors joves, entre els quals les capçaleres en línia també són un referent

Carmela Ríos

Periodista especialitzada en dispositius audiovisuals

«El periodisme mòbil visibilitza milions d'històries petites que mereixen ser explicades»
Sabies que...
25 refugiats sirians i 50 professionals colombians han estat becats per la Universitat per estudiar idiomes i màsters, respectivament.
La UOC signa la creació d'un Sistema d'Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya impulsat pel Departament d'Empresa i Coneixement.
En capítols anteriors
La medicina discrimina
el sexe femení

Les dones tenen set cops més
possibilitats que els homes de ser
mal diagnosticades

[7 dies] 21·07·2017
Alternatives al turisme col·laboratiu d'Airbnb

Intercanviar cases i allotjar-se en altres
a canvi de tenir cura de les mascotes
són algunes de les propostes

[7 dies] 14·07·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.