L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
04.08.2017
El turisme de borratxera s'instal·la a Espanya
Els preus baixos, els pisos turístics no reglats, l'alcohol i la corrupció són les causes principals de la proliferació d'aquest model
La reiterada impunitat dels 'voyeurs' a la platja

Fotografiar dones fent topless o nudisme no és delicte excepte si es pengen les imatges a les xarxes

Treballar a l'agost augmenta la productivitat

Que l'oficina estigui més tranquil·la que la resta de l'any millora l'eficàcia laboral dels empleats

L’Equador homologa les titulacions de la UOC

El Ministeri d’Educació també l'inclou a la seva llista d’universitats estrangeres de
prestigi

Entrevista a Àlex Maruny

Actor i estudiant del grau de Comunicació

«La meva professió és una cursa de fons»
Sabies que...
La Generalitat concedeix la distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent a la professora dels estudis d’Economia i Empresa Mar Sabadell
La UOC serà la responsable de la inauguració del curs universitari català 2017-18 el 8 de setembre al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.
En capítols anteriors
Invergy, la nova empresa d'inversió en 'start-ups'

La UOC recolzarà la creació de
projectes emprenedors dels sectors educatiu i les TIC

[7 dies] 28·07·2017
La medicina discrimina
el sexe femení

Les dones tenen set cops més
possibilitats que els homes de ser
mal diagnosticades

[7 dies] 21·07·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.