L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
08.09.2017
Santi Vila: «La universitat continua sent motor
de progrés social, econòmic i cultural»
El sistema universitari català inaugura el curs 2017-2018. El catedràtic Manuel Castells reivindica l’autonomia i la qualitat universitàries en la lliçó inaugural
Els àpats escolars suspenen en verdura i fruita

Els nutricionistes recomanen oferir una descripció més detallada dels menús a les famílies

La meritocràcia consolida la discriminació de les dones

Caldria aplicar quotes de representació femenina a les empreses per a garantir el canvi

Guia per a acomplir els propòsits de setembre

Analitzar el perquè d'un objectiu i definir com assolir-lo són alguns dels consells que proposen els experts

Entrevista a Oscar Martínez

Educador social i voluntari del Recompte de persones sense llar 2017

«Cap persona no vol viure al carrer»
Sabies que...
El catedràtic de Sociologia de la UOC, Manuel Castells, reivindica més autonomia per a la universitat en la lliçó inaugural del nou curs.
La UOC estrena un nou Campus Virtual, un entorn més accessible, adaptat a dispositius mòbils i amb la nova marca aplicada.
En capítols anteriors
Cinc claus per a combatre la síndrome postvacacional

El 35% dels afectats té els símptomes durant dues setmanes i el 10% demanarà la baixa laboral

[7 dies] 01·09·2017
capitols2
El turisme de borratxera s'instal·la a Espanya

Els preus baixos, els pisos turístics no reglats, l'alcohol i la corrupció són les causes principals de la proliferació

[7 dies] 04·08·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.