L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
15.09.2017
Videojocs: les dones prefereixen el 'Candy Crush' i els homes, el 'FIFA 17'
Els homes gasten una mitjana de 65 euros anuals i les dones, 48
Cinc anys de Tinder: com ha revolucionat
el flirteig?

Aquesta aplicació escurça el procés de seducció i canvia la manera d'entendre l'enamorament

Evitar l’alcohol i consumir omega-3 manté a ratlla la migranya

Gairebé un milió de dones i més de 400.000 homes pateixen aquest dolor a Catalunya

Àgata Lapedriza

Doctora en Informàtica i experta en computació afectiva

«Les empreses de màrqueting analitzen la teva cara i l'expressió mentre mires publicitat»
Sabies que...
Prop de 6.500 persones estan inscrites al MOOC sobre ludificació que han posat en marxa per primera vegada els Estudis d'Informàtica.
Més de 14.000 estudiants de la UOC obtenen un certificat de competències digitals de la Generalitat que els facilita el procés de buscar feina.
En capítols anteriors
Santi Vila: «La universitat és el motor de progrés social»

El catedràtic Manuel Castells reivindica l’autonomia i la qualitat universitàries en la lliçó inaugural del curs 17-18

[7 dies] 08·09·2017
capitols2
Cinc claus per combatre la síndrome postvacacional

Un 35% dels afectats té els símptomes durant dues setmanes i el 10%
demana la baixa

[7 dies] 01·09·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.