L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
22.09.2017
Notícies
La intimitat digital dels treballadors: quins límits no pot sobrepassar l'empresa?
Experts en dret laboral elaboren un decàleg sobre comportaments empresarials abusius i que es poden denunciar
La manca d'educació emocional posa en risc la salut

Els pares han d'educar els fills a sentir i identificar les emocions per prevenir-los trastorns mentals

Les empreses de l'Íbex no aprofiten les xarxes socials

L’ús de vídeos i infografies en els comptes de Facebook i Twitter d'aquestes companyies és baix

Un de cada deu majors de 65 anys té Alzheimer

Es treballa en «vacunes» per combatre l'aparició dels símptomes abans que es manifestin

Entrevista a Ferran Lalueza

Professor de Comunicació i autor de la novel·la The show must go

«Només aprenem del que ens emociona»
Sabies que...
Una quarentena de refugiats estudiaran especialitzacions i idiomes a la UOC gràcies a un programa de beques de la Universitat.
Arts, Logopèdia i Relacions Internacionals són els nous graus del curs 2017-2018, així com 14 màsters, un doctorat i quatre cicles formatius d'FP.
En capítols anteriors
Elles prefereixen el 'Candy Crush' i ells, el 'FIFA'

Un estudi analitza per primera vegada les percepcions dels espanyols entre 16 i 35 anys sobre els videojocs

[7 dies] 15·09·2017
capitols2
Santi Vila: «La universitat és el motor de progrés social»

El catedràtic Manuel Castells reivindica l’autonomia i la qualitat universitàries en la lliçó inaugural del curs 17-18

[7 dies] 08·09·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.