L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
29.09.2017
Només un 13% de menors tutelats viuen en famílies d’acollida a Catalunya
Educadors socials reclamen a les administracions més recursos
econòmics i tècnics per incrementar el percentatge
Les persones de més de 60 anys usen el mòbil per fer fotos

Les plataformes de missatgeria instantània són la segona opció
més utilitzada pel col·lectiu

El cafè augmenta el rendiment esportiu

La beguda també fomenta el consum de greix corporal i disminueix la sensació de fatiga muscular

Nou sistema per prevenir avaries en la indústria

El projecte desenvolupat per investigadors de la UOC és de baix cost i costum

Entrevista a Rubén Carcellé

Graduat en Comunicació i corresponsal del canal Russia Today

«Tot i que que treballo en un mitjà governamental, també parlem d'informació incòmoda»
Sabies que...
Artistes i científics conversaran sobre el cervell en un cicle de divulgació multidisciplinar organitzat per la Universitat i la Sala Beckett.
La UOC es posiciona com a primera universitat de la xarxa internacional CINDA que integra l’Agenda 2030 de l'ONU en el seu Pla estratègic.
En capítols anteriors
On comença la intimitat digital dels treballadors?

Advocats laboralistes elaboren un decàleg sobre comportaments empresarials abusius i denunciables

[7 dies] 22·09·2017
Les dones juguen al 'Candy Crush' i els homes, al 'FIFA'

Ells gasten una mitjana de 65
euros a l'any en videojocs i elles en destinen només 48

[7 dies] 15·09·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.