L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
06.10.2017
Notícies
Els joves menors de 25 anys passen 32 minuts al dia enganxats als Stories d'Instagram
En el seu setè aniversari, la xarxa social ha aconseguit que més de 250 milions d'usuaris creïn vídeos curts a diari
Les aplicaccions ajuden a  combatre el bullying

Les eines digitals permeten obtenir proves legals i advertir del perill a les escoles

Eliminar les notes afavoreix l'aprenentatge dels alumnes

Aquest curs és el primer en què
desapareixen les qualificacions del 0 al 10 a primària

Es crea un nou màster de Cinema Fantàstic

La nova oferta acadèmica la impulsen conjuntament la
UOC i el Festival
de Sitges

Entrevista a Montse Caralt

Coordinadora de l'aplicació de la Fundació Miquel Martí i Pol

«La poesia pot ajudar els més petits a posar nom
a les emocions»
Sabies que...
La Fundació ONCE guardona la Universitat pel seu compromís amb l'accessibilitat, facilitant l'educació superior a les persones amb discapacitats.
La UOC s'adhereix als principis de la Carta Magna de les Universitats, que vetllen per l'autonomia universitària i la independència moral i científica.
En capítols anteriors
Un 13% de menors tutelats viuen en famílies d’acollida

Educadors socials reclamen a les administracions més recursos
per incrementar el percentatge

[7 dies] 29·09·2017
On comença la intimitat digital del treballadors?

Advocats laboralistes elaboren un decàleg sobre comportaments empresarials abusius i denunciables

[7 dies] 22·09·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.