L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
20.10.2017
Notícies
Nens i joves d'entre 9 i 18 anys reclamen educació emocional per superar catàstrofes
És la principal conclusió d'una investigació que ha comptat amb la participació d'un centenar de menors de municipis com Lorca o Sant Celoni
La UOC lidera el primer MOOC via Twitter
sobre accés obert

El curs compta amb la col·laboració de deu universitats més i d'associacions de biblioteques

Decàleg per a les empreses de l'Íbex 35 per utilitzar bé les xarxes

Promoure el diàleg i incloure elements audiovisuals són claus per a optimitzar les eines 2.0

Entrevista a Mayo Fuster

Investigadora de l’IN3 en consum col·laboratiu

«El sistema financer internacional impedeix el creixement de l'economia col·laborativa»
Sabies que...
La UOC abordarà les oportunitats de l’aprenentatge en línia per a l’accés i la inclusió en l’educació superior en el Congrés EADTU.
Artistes i científics debaten sobre creativitat en la primera sessió del cicle dedicat al cervell que organitzen la Universitat i la Sala Beckett.
En capítols anteriors
El 65% dels empleats és requerit fora del seu horari

Una connexió digital permanent pot causar estrès, insomni i síndrome d'esgotament professional

[7 dies] 13·10·2017
Els joves passen 32 minuts al dia enganxats a les stories

La xarxa social Instagram ha aconseguit que més de 250 milions d'usuaris
creïn vídeos curts a diari

[7 dies] 06·10·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

93 253 23 00  gpremsa@uoc.edu  news.uoc.edu

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.