L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
cap-nova-marca.png
24.11.2017
mail-nova-marca.png facebook-nova-marca.png twitter-nova-marca.png linkedin-nova-marca.png
Notícies
17.000 estudiants 'online' participen en un pla pilot per verificar la seva identitat en les tasques
S'aplicaran a l'alumne eines de reconeixement facial, veu, patrons d’escriptura, detecció de plagi o anàlisi del llenguatge
Una app amb música per als malalts de  Parkinson

L'Hospital de Sant Pau, la UOC i GMV fomenten el desenvolupament d'aquesta aplicació

El Black Friday crea conflictes psicològics al consumidor

Les ofertes i la durada limitada inciten les persones a comprar de forma impulsiva

El dilema
ètic dels
cotxes
autònoms

Experts adverteixen que és necessària una ètica universal compartida per a aquests vehicles

entrevista-nova-marca.jpg
Entrevista a Robert Lubar

Director de la Càtedra Joan Miró de la UOC

«L'obra de Miró ens dona una visió de totes les grans preocupacions artístiques i culturals del segle XX»
Sabies que...
La Universitat ha inaugurat aquesta setmana una nova seu a Palma que oferirà servei als més de 2.000 estudiants que té a les Balears.
200 persones han participat en el cicle dedicat al cervell organitzat per la UOC i la Beckett aquest novembre. Els impulsors ho expliquen en aquest vídeo.
En capítols anteriors
Més risc de mort després de la pèrdua de la parella

El percentatge d’arrítmies creix fins a un 57% durant les dues primeres setmanes després de perdre el familiar

[7 dies] 17·11·2017
100.000 milions de mòbils amb internet el 2025

La tecnologia 5G farà possible la conducció autònoma dels vehicles per aconseguir reduir el nombre d'accidents

[7 dies] 10·11·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

contacta-2-nova-marca.png93 253 23 00  contacta-3-nova-marca.pngnews@uoc.edu  contacta-1-nova-marca.pngnews.uoc.edu

facebook-nova-marca.png twitter-nova-marca.png linkedin-nova-marca.png youtube-nova-marca.png instagram-nova-marca.png social-nova-marca.png
De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.