L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
cap-nova-marca.png
01.12.2017
mail-nova-marca.png facebook-nova-marca.png twitter-nova-marca.png linkedin-nova-marca.png
Contaminació Barcelona - UOC
Els experts reclamen endurir les mesures
per restringir el trànsit a Barcelona
Consideren que prohibir la circulació de vehicles contaminants puntualment és insuficient i aposten per imposar taxes per accedir a algunes parts de la ciutat
Els àpats en família poden prevenir l'anorèxia

Es calcula que els trastorns alimentaris afecten el 5% de joves
i adolescents d'entre 12
i 21 anys

L'obsolescència programada: el negoci del Nadal

La mort planificada
dels aparells té un cost
de 50.000 euros per
família al llarg
de la vida

Què pot fer la ciutadania per combatre la corrupció?

Aquesta pràctica irregular costa a
cada espanyol
entre 800 i 1.000
euros l'any

Jayeon Lee
Entrevista a Jayeon Lee

Professora auxiliar de la Universitat Lehigh dels Estats Units

«Les xarxes socials poden canviar la mentalitat
de les persones sobre temes polítics»
Sabies que...
L'Ajuntament de Barcelona i la UOC impulsen la participació ciutadana en un projecte en què participarà el sociòleg Manuel Castells.
Una de cada dues periodistes pateix violència de gènere a la feina. Ho analitzen diverses expertes en la taula rodona «Calladeta estàs més guapa».
En capítols anteriors
Pla pilot d'identificació 'online' a 17.000 alumnes

Se'ls aplicaran eines de reconeixement facial, veu, patrons d’escriptura, detecció de plagi o anàlisi del llenguatge

[7 dies] 24·11·2017
capitols2
Més risc de mort després de la pèrdua de la parella

El percentatge d’arrítmies creix fins a un 57% durant les dues primeres setmanes després de perdre el familiar

[7 dies] 17·11·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

contacta-2-nova-marca.png93 253 23 00  contacta-3-nova-marca.pngnews@uoc.edu  contacta-1-nova-marca.pngnews.uoc.edu

facebook-nova-marca.png twitter-nova-marca.png linkedin-nova-marca.png youtube-nova-marca.png instagram-nova-marca.png social-nova-marca.png
De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.