L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
cap-nova-marca.png
07.12.2017
mail-nova-marca.png facebook-nova-marca.png twitter-nova-marca.png linkedin-nova-marca.png
mòbils i tauletes nous mainaders
Els mòbils i les tauletes esdevenen els nous mainaders tecnològics
El 50% dels nens i nenes d’entre un i dos anys ja han fet servir aquests dispositius electrònics per a veure dibuixos infantils
El consum electrònic amenaça el comerç tradicional per Nadal

El nombre de consumidors que compren un cop per setmana a la botiga física cau un 20% en un any

L'autoconeixement emocional condiciona l'èxit professional

Saber gestionar les emocions ajuda el treballador a reduir l'estrès laboral i a ser més creatiu i resolutiu

entrevista-nova-marca.jpg
Entrevista a Ismael Peña-López

Professor dels Estudis de Dret i Ciència Política de la UOC

«Fer comunicació en comptes de política és un fracàs estrepitós. Les xarxes socials ho estan empitjorant»
Sabies que...
El rector participarà dilluns en un congrés internacional a Londres amb la ponència "Contemporary challenges and opportunities of online universities".
El 76% dels alumni afirmen que la UOC els ha permès millorar les competències laborals. Podeu veure'ls en aquest vídeo celebrant la graduació.
En capítols anteriors
Els experts reclamen més restriccions de trànsit

Prohibir puntualment la circulació de vehicles contaminants és insuficient i aposten per imposar taxes

[7 dies] 01·12·2017
capitols2
Pla pilot d'identificació 'online' a 17.000 alumnes

Se'ls aplicaran eines de reconeixement facial, veu, patrons d’escriptura, detecció de plagi o anàlisi del llenguatge

[7 dies] 24·11·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

contacta-2-nova-marca.png93 253 23 00  contacta-3-nova-marca.pngnews@uoc.edu  contacta-1-nova-marca.pngnews.uoc.edu

facebook-nova-marca.png twitter-nova-marca.png linkedin-nova-marca.png youtube-nova-marca.png instagram-nova-marca.png social-nova-marca.png
De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.