L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
cap-nova-marca.png
15.12.2017
mail-nova-marca.png facebook-nova-marca.png twitter-nova-marca.png linkedin-nova-marca.png
El negoci encobert dels videojocs
Cada cop hi ha més continguts extres de pagament en aquests tipus de jocs que inciten a la compra i poden crear patrons d’addicció entre els infants
Spotify es consolida malgrat les pèrdues econòmiques

La plataforma vol potenciar les subscripcions i fer el salt a la borsa per mantenir el negoci

Augmenta un 30% el nombre d'alumnes d'FP
a distància

Els cicles més demandats a l'Estat són oferts per Jesuïtes Educació en col·laboració amb la UOC

entrevista-nova-marca.jpg
Entrevista a Ramon López de Mántaras

Director de l'Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial del CSIC

«Hi ha demanda de professionals d'intel·ligència artificial, però pocs estan ben preparats»
Sabies que...
La Universitat col·labora amb la Generalitat de Catalunya en la recuperació de la memòria històrica a Colòmbia, el Salvador i Guatemala.
El sociòleg de la UOC Manuel Castells serà investit doctor honoris causa per la Universitat Autònoma de Barcelona el proper dimarts 19.
En capítols anteriors
Els mòbils i les tauletes, els nous mainaders tecnològics

La meitat dels nens i nenes de dos anys ja han fet servir aquests dispositius electrònics per veure dibuixos infantils

[7 dies] 07·12·2017
capitols2
Els experts reclamen més restriccions de trànsit

Prohibir puntualment la circulació de vehicles contaminants és insuficient i aposten per imposar taxes

[7 dies] 01·12·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

contacta-2-nova-marca.png93 253 23 00  contacta-3-nova-marca.pngnews@uoc.edu  contacta-1-nova-marca.pngnews.uoc.edu

facebook-nova-marca.png twitter-nova-marca.png linkedin-nova-marca.png youtube-nova-marca.png instagram-nova-marca.png social-nova-marca.png
De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.