L'actualitat en 7 dies
Si no visualitzes bé el contingut, fes clic aquí
cap-nova-marca.png
29.12.2017
mail-nova-marca.png facebook-nova-marca.png twitter-nova-marca.png linkedin-nova-marca.png
noticies-nova-marca.jpg
La indefensió davant els preus del sector elèctric
En els últims deu anys, la factura domèstica de l'electricitat s'ha encarit un 70% i els consumidors es troben a mercè del Ministeri i les companyies
El bitcoin es troba entre la bombolla i la consolidació

En només quatre anys, el valor de la moneda virtual més popular, s'ha multiplicat per 16.886

Consells per a tenir a ratlla la bàscula aquest Nadal

Els experts desaconsellen saltar-se àpats i fer dietes hipocalòriques abans i després de les festes

Les solteres es reivindiquen tot i les pressions que reben

Augmenten les dones que trien viure soles malgrat el rebuig i la incomprensió social que encara pateixen

entrevista-nova-marca.jpg
Entrevista a Guillermo del Toro

Director de cinema

«El cinema és com un estil de vida que va més enllà del professional i dels diners»
Sabies que...
La UOC ha entrat a formar part del consorci educatiu sense ànim de lucre americà DxTera Institute per impulsar digitalització de les universitats.
La Universitat organitza la III Jornada de RSC, el proper 17 de gener a Bilbao. L'economia social i el cooperativisme seran els protagonistes de la jornada.
En capítols anteriors
Els pagaments encoberts dins dels videojocs

Els experts reclamen vigilar les pràctiques de les empreses i alerten les famílies sobre les microtransaccions

[7 dies] 15·12·2017
capitols2
Els mòbils i les tauletes, els nous mainaders tecnològics

La meitat dels nens i nenes de dos anys ja han fet servir aquests dispositius electrònics per veure dibuixos infantils

[7 dies] 07·12·2017
Oficina de Mitjans i Comunicació Externa

Av. Tibidabo, 39-43 08035 Barcelona

contacta-2-nova-marca.png93 253 23 00  contacta-3-nova-marca.pngnews@uoc.edu  contacta-1-nova-marca.pngnews.uoc.edu

facebook-nova-marca.png twitter-nova-marca.png linkedin-nova-marca.png youtube-nova-marca.png instagram-nova-marca.png social-nova-marca.png
De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les seves dades estan incorporades a un fitxer d'informació responsabilitat de la UOC (Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya) amb la finalitat d'enviar-li butlletins i altres informacions que considerem del seu interès per mitjans electrònics i/o telefònics. En qualsevol moment, pot oposar-se a l'enviament de les nostres informacions comercials, així com exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts legalment, seguin les instruccions del següent enllaç.

Pots actualitzar les teves preferències o eliminar la teva subscripció d'aquesta llista.