Agustí Canals Parera
acanalsp@uoc.edu
Director dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació (UOC)
Investigador (IN3-UOC)

Llicenciat en Ciències Físiques i màster en Física de Partícules Elementals i Gravitació (1991) per la Universitat Autònoma de Barcelona, i màster en Direcció i Administració d'Empreses-MBA (1993) per ESADE. Ha realitzat estades de postgrau a la Pennsylvania State University i a la Syracuse University (EUA).

Actualment, és director dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la UOC i membre del grup de recerca KIMO (Gestió de coneixement i informació en organitzacions) de l'IN3. El seu treball de recerca se centra en el camp de la gestió de la informació i el coneixement a les organitzacions, i conjuga els àmbits de la gestió i les ciències de la informació (documentació, teoria de la informació, comunicació).