Inici La UOC al món

La UOC al món

La UOC distribueix la seva presència al món primer des del territori que li és proper, a través de les més de 20 seus i 50 punts d'informació, distribuïdes arreu de Catalunya i Espanya. En segon lloc, a més la UOC s'internacionalitza gràcies a l'establiment de vincles amb xarxes universitàries, i acords i convenis de col·laboració. Finalment, la UOC també adapta el portal institucional a la llengua i context social de societats anglòfones, francòfones o d'Amèrica Llatina.

La UOC al món

Xarxa territorial

• La Universitat disposa d'un vincle territorial per a fer tangible la seva presència allà on està arrelada i allà on té intenció de ser present.
  • La UOC s'organitza mitjançant una seu central i una xarxa de seus territorials i punts UOC. Es tracta d'una xarxa orientada al suport i la dinamització de la comunitat universitària i a la informació i la difusió en l'àmbit local de tot el que es genera a la Universitat.
  • Durant aquest curs s'inaugura un nou punt UOC a Falset en col·laboració amb l'Ajuntament de Falset, el Consell Comarcal del Priorat i la Secretaria de Joventut de la Generalitat de Catalunya.
  • Entra en funcionament una nova seu territorial de la UOC a Tarragona en col·laboració amb l'Ajuntament de Tarragona.

La dada

Des de les seus territorials s'atenen més de 92.000 peticions de més de 27.000 estudiants.

Seus institucionals a Catalunya

Entitats col·laboradores (PDF)

Seus institucionals a Barcelona

Antenes arreu del món