• Escoltar

Estudis d'Arts i Humanitats

18/10/2012

«Cal apostar pel multilingüisme per a adaptar-se als reptes de la globalització»

16/10/2012

L'art digital, en constant transformació

Què s'entén per «art dels nous mitjans»? Com encaixa en les estructures tradicionals de l'art? Quin paper juguen les administracions a l'hora de potenciar-lo? Què el diferencia de l'art contemporani i què l'hi acosta? A qüestions com aquestes han intentat donar resposta els convidats a la primera taula rodona organitzada pel postgrau d'Art i cultura digital UOC-LABoral, amb motiu de la celebració dels 10 anys de la revista Artnodes, de la UOC.

08/10/2012

La diversitat lingüística i cultural, factors clau per a la competitivitat de les empreses

Les empreses viuen en una cursa constant per a la captació de nous clients i, en plena crisi econòmica, l'exportació és una sortida imprescindible per als seus productes i serveis. Davant d'aquesta necessitat d'internacionalització, la gestió de les llengües i les cultures esdevé una qüestió d'importància vital. Per compartir les experiències de directius en la gestió del multilingüisme i les relacions interculturals, la UOC va organitzar el dijous 4 d'octubre la jornada «La diversitat lingüística i cultural com a factors de competitivitat», impulsada pels Estudis d'Arts i Humanitats, Institucions i Empreses Associades i UOC Alumni de la Universitat.

26/09/2012

Eines gratuïtes en línia per aprendre idiomes amb motiu del Dia Europeu de les Llengües

L'Escola de Llengües i l'Àrea de Tecnologia Educativa de la UOC organitzen aquest 26 de setembre l'SpeakApps. Aquest esdeveniment s'ha celebrat a cinc ciutats europees i té com a finalitat facilitar les eines desenvolupades pel projecte del mateix nom, finançat pel programa europeu Lifelong Learning, entre el professorat de llengües per a la producció oral dels alumnes.

Social Media Manager

25/09/2012

El Campus per la Pau i SETEM faran formació en comunicació 2.0 per al canvi social

El curs en línia Social Media Manager per a la transformació social, organitzat pel Campus per la Pau i l’ONG SETEM Catalunya, sorgeix de la necessitat creixent dels moviments socials, les ONG i les entitats del tercer sector de generar canvis socials mitjançant estratègies i campanyes comunicatives 2.0. El programa virtual començarà el 30 d’octubre i acabarà el 30 de maig de 2013.