• Escoltar

Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació

Foto: UOC

07/09/2017

«Cap persona no vol viure al carrer»

Óscar Martínez va ser un dels voluntaris que van participar en el Recompte de persones sense llar 2017, que va censar a la ciutat de Barcelona 1.026 persones que dormen a la via pública. Ha estat educador social durant divuit anys a la cooperativa TEB d’Habitatge. És professor de la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés de la URL i també professor col·laborador de la UOC.

Foto: UOC

31/08/2017

«L'ensenyament virtual resoldria molts dels problemes que tenim per la dispersió de la població»

Miguel Herrera és el primer doctor de la UOC que ha inscrit el seu títol a l'Equador. Mestre de formació, quan va iniciar la seva carrera professional en una aula de primària no es podia imaginar que arribaria a ser viceministre d'Educació al seu país, a treballar a Hondures, el Perú o Espanya, i fer-ho per a Nacions Unides i la Unió Europea. Miguel, que reconeix haver trobat la seva vocació en la formació dels docents, transmet optimisme, té capacitat de treball i és un ferm defensor de la voluntat de servei que hi ha rere un educador i un polític.