• Escoltar

Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació

Foto: UOC

18/05/2017

«El meu repte com a docent és canalitzar el coneixement dels alumnes i enfocar-lo al desenvolupament del pensament»

Cristina Barrero és, des de fa vint anys, professora de Tecnologia i informàtica de tercer i quart de primària al Colegio Agustiniano Norte de Bogotá, la seva ciutat natal. Està orgullosa de formar part de la vida dels seus alumnes: «És molt gratificant que després de tant de temps ens trobem i et recordin amb afecte», explica il·lusionada. A l’edat de quaranta-tres anys i amb una filla de deu, Isabella, va decidir tornar a les aules i es va matricular del grau de Pedagogia a la Universitat Uniminuto. «Volia millorar la meva preparació com a docent i conèixer altres estratègies didàctiques, metodològiques i d’avaluació», explica. I durant el curs, va tenir l’oportunitat de cursar en línia una assignatura a la UOC gràcies a la primera iniciativa de mobilitat virtual, que han seguit, com ella, set-cents estudiants de la mateixa universitat.