La professora Insung Jung farà una estada a la UOC del 21 al 25 de novembre
[17/11/2011]

Insung Jung és professora de la Universitat Cristiana Internacional, del Japó. És la tercera del grup d'experts que l'eLC ha convidat amb el suport del programa Internationalization at home de l'Obra Social «la Caixa»

Insung Jung és professora d'educació, mitjans de comunicació i societat a la Universitat Cristiana Internacional (UCI) de Tòquio, Japó. Té molts anys d'experiència en institucions d'educació a distància a Corea i contextos internacionals. Abans d'unir-se a la UCI el 2003, va exercir com a directora del Centre d'Educació Multimèdia de la Universitat Femenina Ewha, a Seül. Ha establert nombroses relacions de col•laboració amb institucions nacionals, regionals i internacionals per oferir cursos en línia i programes de grau a les dones professionals de la regió i d'arreu del món.

La professora Jung té nombroses publicacions en revistes d'impacte i ha participat en grups internacionals sobre qualitat en l'educació oberta i a distància. A més, és experta en polítiques de qualitat de l'e-learning, en estàndards i procediments d'assegurament de la qualitat en ensenyament superior.

Durant l'estada a la UOC farà diverses reunions i seminaris, el més destacat dels quals es farà el 24 de novembre a les 18.00 h. L'activitat porta per títol «Quality assurance in e-learning: contributions from Asia» i té com a objectiu parlar dels sistemes de qualitat en e-learning que hi ha al continent asiàtic. El seminari es farà a la sala d'actes del Col•legi de Periodistes, a Barcelona.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.