• Escoltar

Obert el Call for Papers del CIDUI 2016

23/11/2015

Fins el 20 de gener és obert el termini per enviar propostes de comunicacions del IX CIDUI (Congrés Internacional de Docència i Innovació) que tindrà lloc a Bellaterra (Barcelona) a la Universitat Autònoma de Barcelona, els dies 5, 6 i 7 de juliol de 2016.  Aquesta edició porta per títol Impactes de la innovació en la docència i l’aprenentatge.

Per aquesta nova edició, es proposa crear un espai d’intercanvi i d’anàlisi de l’impacte de les diferents experiències d’innovació docent i aprenentatge en l’educació superior en aquests darrers anys. El seu objectiu, doncs, és reflexionar sobre les diverses accions i investigacions que s’han realitzat al llarg de la trajectòria del congrés i conèixer l’impacte que han suposat dins l’àmbit universitari.

Sota el lema Impactes de la innovació en la docència i l’aprenentatge, s’estan organitzant diversos actes i activitats que giraran entorn de quatre àmbits temàtics diferents relacionats amb l’educació superior:

• Anàlisi de l’impacte en la docència i l’aprenentatge universitari
  • Nous escenaris formatius
  • Desenvolupament professional
  • Metodologies innovadores d’ensenyament-aprenentatge

La data límit per enviar propostes de comunicacions és el 20 de gener.

Un congrés interuniversitari

Des de l’organització de la primera edició l’any 2000, el CIDUI s’ha anat celebrant cada dos anys, com una iniciativa consolidada que aplega un gran nombre de professorat, i altres professionals de l’educació, empès per la voluntat de fer de la universitat una institució que respongui als reptes de la nostra societat.

El CIDUI s’organitza de manera conjunta des dels Instituts de Ciències de l'Educació (ICEs), unitats de qualitat i innovació docent i centres afins de les universitat següents: la Universitat Oberta de Catalunya (a través de l’eLearn Center), la Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat de Girona, la Universitat de Lleida, la Universitat Rovira i Virgili i l’ACUP (Associació Catalana d’Universitats Públiques).

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.