2011

El professor Pau Alsina és nou membre del jurat del concurs internacional "Conexiones Improbables"

24/02/2011

"Conexiones Improbables" és una comunitat d'iniciatives de recerca col.laborativa i co-creació per a la innovació i la responsabilitat social. Es basa en els paradigmes de la innovació oberta i en els principis de la intersecció entre àmbits, disciplines i persones diverses.

Pau Alsina és professor dels Estudis d'Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya, director acadèmic del Postgrau en Innovació cultural: arts, mitjans digitals i cultura popular UOC-LABoral, investigador del projecte de recerca Art, Estètica i (New) Media de l'Internet Interdisciplinary Institute (IN3), l'institut de recerca de la UOC i director de la revista Artnodes, espai d'art, ciència i tecnologia de la UOC. És membre cofundador de YASMIN, la xarxa d'art, ciència i tecnologia (ACT) dels països de la Mediterrània. És membre del Consell Editorial del projecte LABS de Leonardo / International Society for the Arts, Sciences and Technology i coordinador de la versió en espanyol. Membre del Consell científic del Master of Art, Design and Technology de la UNESCO en els països àrabs. Membre del grup de treball en art, ciència i tecnologia del FECYT, la Fundació Espanyola de Ciència i Tecnologia. Membre de l'equip assessor del Pla Estratègic de Cultura de Barcelona de l'Institut de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona.