2011

Es publica el llibre "Gramàtica i cognició. Una aproximació cognitiva a l'anàlisi lingüística"

Salvador Climent
, professor dels Estudis d'Arts i Humanitats i director del Grau en Llengua i literatura catalanes de la UOC publica el llibre Gramàtica i cognició. Una aproximació cognitiva a l'anàlisi lingüística.

El llibre s'ha concebut com a manual universitari d'introducció a la lingüística general.

Els coordinadors de l'edició són el mateix Salvador Climent i Jaume Mateu, col·laborador docent de la UOC i professor de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ambdós són alhora autors del llibre juntament amb els professors Maria-Josep Cuenca (professora de la Universitat de València), Mar Garachana (prorfessora de la Universitat de Barcelona), Joe Hilferty (professor de la Universitat de Barcelona) i Pilar Prieto (professora de la Universitat Pompeu Fabra).

Enllaços relacionats