• Escoltar

procés, acreditació, economia, empresa, UOC

Els Estudis d'Economia i Empresa immersos en el procés d'acreditació

29/09/2016 Pas important d'aquest procés és la publicació de l'autoinforme

Com haureu pogut veure a les notícies del Campus de la UOC, l'Agència de Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) està duent a terme el procés d'acreditació dels Estudis d'Economia i Empresa.

Ara ens trobem en l'exposició pública de l'autoinforme, i per tant, l'opinió de la comunitat dels Estudis (EiE) és cabdal per poder tancar el procés d'acreditació.

A través de les notícies del Campus us anirem informant dels propers passos del procés d'acreditació.

Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.