• Escoltar

Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació
Novetats

Els Estudis entreguen els premis als millors treballs finals de Grau, Màster i Pràcticum

24/11/2015 Amb motiu de la celebració del 20è aniversari de la UOC, els Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació van celebrar el dimecres 30 de setembre l'acte d'entrega dels 3 millors Treballs Finals de Grau, Final de Màster i Pràcticum de diverses titulacions d’aquest curs acadèmic (1r i 2n semestre). Un centenar de persones va assistir a l'entrega, que es va poder seguir per streaming. L'enregistrament de l'acte es pot visualitzar per youtube.

A banda del 20è aniversari de la Universitat, es celebra també que fa dues dècades que la UOC va començar a impartir la titulació de Psicopedagogia i que fa 15 anys que s'inicià el programa de Psicologia. Davant d'aquest triple motiu de celebració es vol reconèixer la feina feta durant aquest curs pel que fa als millors treballs del grau de Psicologia i Educació Social; dels treballs finals del màster de Formació de Professorat, Educació i TIC, i del de Dificultats de l'Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge; i dels millors pràcticums de la titulació de Psicopedagogia.

Grau de Psicologia (veure vídeo)
2n. Georgina Burgos Gil - Proyecto Vive la vida
1r. Joan Miquel Payeras Crespí - Bioètica de la TMS en nens i adolescents

Grau d'Educació Social (veure vídeo)
3r. Mireia Pedrocchi Nogueras - La transmissió educativa a l'Educació Social
2n. José Joaquín Madrona García - Històries de vida professional: construcció professional de l'educador i educadora social en l'Ensenyament Secundari Obligatori de Catalunya
1r. Ricardo Giménez Martret - Una mirada llibertària. Diàleg entre pensament llibertari i Educació Social.

Psicopedagogia (veure vídeo
2n. Alicia Irene Costa Seguí - Pla d’intervenció en l’orientació acadèmica i professional dels alumnes
1r.  Maria del Carmen Tarrasó Benavent - Avaluació i intervenció psicopedagògica en alumnes amb dificultats en l'àmbit lingüístic.

MU Educació i TIC (e-learning) (veure vídeo
3r. Olga Bach Fàbrega - Formació e-learning en la diversificació curricular. Disseny d'una acció instruccional d'e-learning en un programa de diversificació curricular de secundària.
1r. Eugeni Garcia Rierola - Avaluació de la qualitat de l’e-learning d’un centre d’estudis superiors i proposta d’accions de millora i innovació.

MU Dificultats Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge (veure vídeo
3r. Anna Vilanova Puig - Implementació d’estratègies metacognitives per a la millora de la competència lectora en alumnes amb dificultats lectores.
2n. Anna Gual Garcia - La detecció de la dislàlia infantil en l’entorn escolar.
1r . Laura Ferinu Sanz - Trastorno Específico del Lenguaje (TEL): Evaluación de la comprensión, de la producción y de variables no lingüísticas en diferentes subtipos.

Màster de Formació de Professorat d'Educació Sec. Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes (veure vídeo)
3r.  Laia Garcia Muñoz  - Quin paper juga el professorat dels cicles formatius en la motivació dels seus alumnes?
2n.  Oriol Soley Manuel - Crea la teva pròpia empresa. Aplicació de la metodologia Aprenentatge Basat en Problemes (ABP) al cicle formatiu de Grau Superior de Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia.
1r.  Dídac Vidal Navarro - Atenció a la diversitat a través d’una educació inclusiva com a eina de prevenció de les conductes disruptives.
Creative Commons. Alguns drets reservats
Aquest text està subjecte -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 Espanya de Creative Commons. Pots copiar-lo, distribuir-lo i transmetre'l públicament sempre que citis l'autor i Universitat Oberta de Catalunya (UOC), no facis un ús comercial i no en facis obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca.